Saturday 1 April 2017

Pengedar Shaklee Senawang dan Ampangan COD 013-669 4843

Pengedar Shaklee Senawang dan Ampangan COD & Kurier Seluruh Malaysia

Hi saya Nurul Fatihah Jumidey. Boleh panggil Fatihah. Saya Pengedar Shaklee Senawang dan Ampangan.

Bagi sesiapa yang berada di Senawang, Ampangan, Paroi, Sikamat, Seremban dan sekitarnya. Boleh hubungi saya

HP: +6013-669 4843 (whatsapp/call/sms)
Emel: fatihahsaifullah90@gmail.com
Facebook: Pengedar Shaklee Senawang Seremban 


pengedar shaklee senawang dan ampangan


Antara produk Shaklee yang popular dan mempunyai permintaan tinggi ialah; Vivix, ESP, Vitamin C, Ostematrix, Omega Guard dan lain-lain.

Malah ada yang berminat dengan set atau gabungan produk seperti; Set Hamil Shaklee, Set Kurus Shaklee, Set Detoks Shaklee, Set Berpantang Shaklee, Set Kulit Shaklee dan lain-lain.

Sebagai seorang Pengedar Sah Shaklee, menjadi tanggungjawab saya untuk beri panduan 'consult' cara pemakanan dan penggunaan produk Shaklee secara betul dan efisyen.

Adakah Produk Shaklee Sama Dengan Produk Yang Lain? Baca 2 Jawapan Ini

Menurut upline saya Kak Bahijah, kelainan produk Shaklee berbanding produk lain boleh dinilai melalui 2 poin ini



#1 Produk Shaklee Terbukti Berkesan & Dibangunkan Dengan Kajian

Jika kita mahu tengok sesuatu produk itu bagus atau tidak. Biasanya kita akan tengok pada review, komen atau testimoni pelanggan kan?

Alhamdulillah melalui pemakanan dan penggunaan produk Shaklee secara betul, banyak respon positif dari pelanggan Shaklee. 

Kualiti, keselamatan, dan keberkesanan produk Shaklee yang memang tak boleh sangkal lagi. Salah satu keistimewaan yang membezakan Shaklee dengan syarikat suplemen lain adalah adanya Shaklee Landmark Study (kajian keberkesanan produk Shaklee)

Landmark Study menunjukkan, sesiapa yang gunakan Shaklee dalam jangka masa 15 – 20 tahun, mempunyai tahap kesihatan yang lebih bagus dari mereka yang tidak menggunakan produk Shaklee

Dan Landmark Study ini, dilakukan oleh 3rd party (elak conflict of interest), iaitu Prof Dr Gladys Block. Prof ni buat Landmark Dietary Supplement Study ke atas produk Shaklee.

Hasil daripada research tersebut,keputusan yang baik diperolehi. Shaklee adalah syarikat supplemen tunggal di DUNIA yang BERANI menyahut cabaran untuk melakukan Landmark Study ni (sebab Shaklee yakin dgn kualiti produk nya).

Shaklee juga turut nyatakan komitmen Shaklee bagi pastikan kualiti terjamin dengan melakukan research terhadap produk mereka.


#2 Pengedar Shaklee Sentiasa Tambah Ilmu Tentang Pemakanan Supaya Dapat Bantu Pelanggan

Yang ini menunjukkan Shaklee amalkan Coaching Orientation bukan Selling Orientation. Utamakan keselesaan pelanggan dan apa yang pelanggan mahukan serta perlukan.

Melalui Shaklee ada banyak kelas, seminar, sharing tentang kesihatan. Yang datang bagi talk bukan calang-calang orang, semua adalah yang berautoriti dalam bidang Nutrisi.

Manakala dalam Seminar, Kelas, Sesi 1-1 Coaching, Discussion dalam group whatsapp, telegram dan facebook. Bincang tentang cara untuk tangani masalah kesihatan pelanggan. Menarik kan?

Dapatkan Vitamin dan Supplemen yang selamat serta berkesan, hubungi Pengedar Shaklee Senawang dan Ampangan anda. Saya alukan segala perbincangan tentang kesihatan



Hubungi segara Fatihah Pengedar Shaklee Senawang dan Ampangan untuk dapatkan vitamin dan supplement terbaik dan selamat untuk anda dan keluarga anda.

Nurul Fatihah Jumidey
: HP: +6013-669 4843 (whatsapp/call/sms)
: Emel: fatihahsaifullah90@gmail.com
: Facebook: Pengedar Shaklee Senawang Seremban 

No comments:

Post a Comment

ANEKA RESEPI ESP

RESEPI ESP YANG LAZAT LAGI MENYELERAKAN. Assalamualaikum dan Hi semua.. kali ni Teha nak share dengan korang semua resepi ESP...